tirsdag 26. mai 2009

Hjelp jeg har visst 2 hus!!!!!!!!!!!

Joda,.... Jeg vet at jeg har ett i tre og detta veldig viktige i glass, men sannheten gikk opp for meg i fullt monn nå i ettermiddag.

Pilflettingskurset ble utsatt pga sykdom, ute sildret regnet ned... og ettermiddagen var "ledig"- (Alt av planter som skal plantes ut er plantet ut, tilbake står "bare" tomater, paprika, chilli, noen krydderurter og noen stikklinger av fuksia, geranium osv. egentlig litt tomt... dog overfyllt men lite blomster).
Hva nå??????????
Huff! jeg ser meg rundt og merker at jeg mangler "plakaten" - "you can touch the dust, but for Gods sake, don't write in it!
Må få laget en sånn dersom jeg en gang i fremtiden finner "hobby rommet" som etterhvert har byttet navn noen ganger. (kontor, trimrom, forkultur (midt på vinteren) osv. Etterhvert mere riktig omtalt som ROTEROMMET.
JO DA, her er det virksomt :-)
Etter 7 dager med barnebarn våknet jeg igår til en fantastisk dag. Kaffekopp og avisen uten bleieskift, grøt og brødskiver med eller uten skorpe, (den "store" PRINSESSEN på 3 visste aldri hva hun ville ha før etter at hun hadde sagt det første :-p, minstejenta på 1 var atskillig lettere å tilfredstille - GRØT!)
Kaffe, røyk og avisen ble fantastisk, men med et lite vemod--- det var da forbasket koselig når de var her!!!!!!!!!!
Så bar det ut i hage/drivhus, sånn rundt kl. 09.00. Kun avbrutt av en nødvendig middagslagning, fortsatte det hele til kl 19. (Da hadde jeg bare 1 hus jeg ;-)

Helledussen.... betyr det noget?????????? Bare tråkk innom om du e i form nok til å løfte beina :-)

Ingen kommentarer: