fredag 9. oktober 2009

Høsten er her, men jeg håper vinteren venter litt.....





Det er fredagskveld, og Bartolomeus (Barto) har inntatt sofaen, og bryr seg ikke om at "mor" fotograferer og "blogger"




I dag har det blitt "smått" med tid for hagen, men har fått satt noen Narsisser og tulipaner da.... men har enda en del igjen på bordet her.


Drivhuset har fått høstrengjøring!!!!!!!!, Jeg ønsket meg dobbelt med kvaderat, men da rengjøringen sto på, så var det nok med de jeg har ;-).

Mange planter har fått lov til å komme inn igjen.
Blir liksom ikke "kvitt" tomatene som har mange frukter og blomster enda............ de får stå litt til.


Fuksia plantene er frodigere enn noen gang, inn om natten men ut på fine dager.

I våres kjøpte jeg noen stikklinger av fuksia, til venstre: Beacon. og til høyre Beacon rose.















Til slutt; et lite nærbilde av en av mine roser,
Rød Leonardo da Vinci, den er stappfull av knopper nå.
Da den blomstret tidligere i sommer var det bare regn og atter regn, og den ble ikke så vakker som nå. NÅ truer nattefrosten, ekkelt!!!!!!!!!!!!













1 kommentar:

Kristin sa...

Hurra!!!!!!! forhåndsvisningen er ikke likt med det som kom i blogg!!!, men jeg håper dere ser at dere ser hva som ble galt :-)