søndag 4. oktober 2009

gode dyktige bloggere dere der ute

GUD SÅ GODE DERE E!!!!!!!!!!!!!!
Jeg henger bare så vidt med i svingene med det som må gjøres.
I går fikk jeg en kjempe forsendelse med løk, i mine øyne meget mye lekkert, så skal det sorteres på høyde, farge, blomstringstid osv. Utenfor blåser nordenvinden om stuen VEGGEN den ganske dag., Fristenede å følge den danske drivhusmann som satte både løk og dahliaer i potter, Nemt å trille dem ud og inn sånn morgen og kveld...........men jeg kunne nok ønsket meg minst 15 kvadereat mer.
Planen er rengjøring i drivhus kommende uke sånn innimellom slagene med mannfolket, svigermora, barna og barnebarna,,,,, og så meg selv da, Gkeder meg inderlig til å treffe dere alle igjen den 13, samma hvor det blir........................

3 kommentarer:

AnitaH2 sa...

Så legger vi oss rooolig ned
og kjenner
om kroppen har lyst til å bevege seg sakte og forsiktig...

Og puster.
I vår egen rytme.
Både inn.
Og
ut.

Gleder meg til onsdag!
;-)

Kristin sa...

er ikke altid lett å se det gulvet man flyyyr over sånn i full fart.
Må på sykehuset med svigermor kl. 0900 onsdag, men Feldenkrais og lunsj etterpå det SKAL JEG HA MED om hun så for ta taxi hjem. Gleder meg sååååå.

AnitaH2 sa...

Er det ikke rart hvor mye man er villig til å stresse for å rekke å gå inn i et rom der man får lov å ligge og trene eller bare ligge? Det sier litt om hva vi synes vi (ikke) kan tillate oss i hverdagen...Sukk.
Lykke til med svigermor!