lørdag 11. april 2009

Ja, nå har våren endelig gjort sitt inntog.
Idag luktet det nyslått gress!!!!!ummmm det er deilig det.!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Ellers har pallekarmene fått jord, og jeg har begynnt KAPMPEN mot Skvalderkålen,

Pust pes, den må absolutt være et djevelens verk. /&%)/&/*## /&%)/&/*##
(lånte denne regla av deg jeg Turbo Lotte, det kan vel ikke sies bedre når det gjelder den der kampen).
Det begynner å bli trangt i drivhuset, før hadde jeg to stoler og bord der inne, nå er det bare en stol, og jeg må se meg godt for før jeg tråkker rundt. Det er potter og krukker over alt.

Nå gjenstår det bare om jeg kan få tatt noen bilder da, og vise dere. Kommer nok snart det også.
Hei så lenge

2 kommentarer:

AnitaH2 sa...

Klippet plen allerede? Min har ikke en gang fått gjødsel, stakkar!
Ville forresten du ha frøplanter av løytnantshjerte? Skulle sende deg en melding, men hadde ikke fått deg inn på mobilen. Kan ta med noen på neste møte. Eller kommer du torsdag kveld på feldenkrais?

Kristin sa...

Hei Anita! Hverken kalk eller gjødsel på denna plenen heller, men gror gjør den. Ja takk til frøplanter av Løyntnantens hjerte, og ja, store planer om Feldenkrais torsdag kveld. See You